Η Louis Vuitton ξεκινά καμπάνια στο εκπληκτικό ελληνικό νησί της Μήλου

Ο διάσημος γαλλικός οίκος μόδας Louis Vuitton επέλεξε το πανέμορφο ελληνικό νησί της Μήλου ως σκηνικό για την τελευταία του καμπάνια με το όνομα «The Spirit of Travel».

Η Μήλος, η οποία είναι γνωστή για τα γαλανά νερά της και τους μοναδικούς γεωλογικούς σχηματισμούς που μοιάζουν με το φεγγάρι, αποτυπώνεται για τον Louis Vuitton μέσα από το φακό της φωτογράφου Viviane Sassen.

Το ηφαιστειακό νησί είναι το νοτιοδυτικότερο νησί στο αρχιπέλαγος των Κυκλάδων. Λόγω της ηφαιστειακής προέλευσης, η Μήλος διαθέτει ένα μαγευτικό, πολύχρωμο τοπίο με απαλές, αμμώδεις παραλίες, υποβρύχιες θαλάσσιες σπηλιές και δραματικούς γκρεμούς.

Στο βίντεο, ο Sassen κατευθύνει παιδιά σχολικής ηλικίας που παίζουν ενάντια στο εκπληκτικό τοπίο για το οποίο είναι γνωστό το νησί, κάνοντας τη διαφημιστική καμπάνια να μοιάζει με αναμνήσεις από ένα παιδικό όνειρο. Το μοναδικό σκηνικό κάνει το γύρισμα να μοιάζει ακόμα πιο ονειρικό.

Η καμπάνια του Louis Vuitton αναδεικνύει τη μεγάλη ομορφιά της Μήλου
Σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο γαλλικός οίκος μόδας τόνισε ότι η καμπάνια ήταν «μια υποβλητική ωδή στο εσωτερικό παιδί, που απελευθερώθηκε σε μια ονειρεμένη απόκοσμη ομορφιά και άπειρη δυνατότητα».

Η Μήλος δεν είναι ο μόνος προορισμός που εμφανίζεται στην καμπάνια της Louis Vuitton. «Το Πνεύμα του Ταξιδιού υπερβαίνει την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, προκαλεί επίσης περιέργεια για το τι βρίσκεται μέσα. Για τη φετινή καμπάνια της μάρκας, η φωτογράφος Viviane Sassen συνεχίζει να μεταφράζει τις βασικές αξίες του Maison σε ένα μακρινό ταξίδι όπου η φαντασία κάνει πτήση μεταξύ παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος », έγραψε ο οίκος μόδας σε δήλωση.

Ο φωτογράφος Sassen θα ταξιδέψει σε μια ποικιλία μοναδικών προορισμών για την καμπάνια, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και της Ιορδανίας, επίσης.

Πολλοί σχεδιαστές χρησιμοποιούν την Ελλάδα ως έμπνευση

Η Louis Vuitton δεν είναι ο πρώτος οίκος μόδας ή σχεδιαστής που χρησιμοποίησε το υπέροχο τοπίο της Ελλάδας ως σκηνικό για μια διαφημιστική καμπάνια ή επίδειξη μόδας.

Μόλις πριν από λίγους μήνες, τον Ιούνιο, ο Dior πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή επίδειξη μόδας στο Παναθηναϊκό Στάδιο, ή «Καλλιμάρμαρο», στην Αθήνα για τη συλλογή «Cruise 2022» του μεγάλου οίκου μόδας.

Το γήπεδο του Καλλιμάρμαρου, που είναι παγκοσμίου φήμης, ιστορικά σημαντικό, και το σημαντικότερο, αποφασιστικά ελληνικό, αποτελεί σαφώς ένα νεύμα για την αρχαία Ελλάδα , η οποία λειτουργεί ως τεράστια έμπνευση για τον Dior.

Στο τιμόνι της παράστασης που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα ήταν η Μαρία Γκράτσια Τσιούρι, η σημερινή δημιουργική διευθύντρια του Dior. Η Chiuri βλέπει τη μόδα μέσα από έναν φεμινιστικό φακό και όσον αφορά τη συλλογή Dior “Cruise 2022”, ερεύνησε και στη συνέχεια διοχέτευσε πολλές πληροφορίες για ισχυρές αρχαίες Ελληνίδες .

Η έμπνευση του Chiuri εξηγεί γιατί το σκηνικό της παράστασης βρίσκεται σε έναν τόσο ρητά ιστορικό χώρο, καθώς και τα περιεχόμενα της συλλογής, τα οποία είναι σχεδόν σίγουρα ελληνικής έμπνευσης.

Και δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Dior επεδίωκε να πραγματοποιήσει επίδειξη μόδας στην Ελλάδα . Η επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στο Καλλιμάρμαρο διαδέχεται την επίδειξη Dior που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το 1951. Στη συνέχεια, υπήρξε μια δεύτερη επίδειξη, τη δεκαετία του 1970, με τον εμβληματικό οίκο μόδας να εκθέτει τα μινιμαλιστικά φορέματά του στην Ακρόπολη.

Οι εκπομπές, που παρουσίαζαν τις συλλογές υψηλής ραπτικής φθινοπώρου/χειμώνα, είδαν μοντέλα να ποζάρουν μπροστά από τις Καρυάτιδες, καθρεφτίζοντας τη χάρη τους και παίρνοντας ένα σύνθημα από τα εντυπωσιακά εξωτερικά τους ενδύματα.

πηγήgreekreporter