Ξέρετε το αντίδοτο στην υπερκατανάλωση ζάχαρης;

Η κατανάλωση ζάχαρης και γλυκών έχει πολλαπλές βλαβερές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιδράσεις στον οργανισμό μας, με απότομες αυξομειώσεις του σακχάρου του αίματος, πρόσληψη θερμίδων, επιπτώσεις στο καρδιαγγειακό κ.ά. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν, είναι να αποφύγουμε τη ζάχαρη και τα γλυκά. Αν, ωστόσο, τύχει να παρεκκλίνουμε, τι κάνουμε;

Αρχικά φροντίστε να μην… παρεκκλίνετε περισσότερο από μια φορά την εβδομάδα, για να αποφύγετε τα προβλήματα στην υγεία και το βάρος σας. Αφετέρου, αν βρεθείτε σε στιγμή αδυναμίας, τότε στη συνέχεια φροντίστε να  Ενυδατωθείτε.  Το νερό συμβάλλει στη φυσική αποβολή της  ζάχαρης  από τον οργανισμό, γι’ αυτό συνεχίστε να  πίνετε νερό  σαν να είναι καλοκαίρι με… καύσωνα.  Κινηθείτε.  Είτε αυτό σημαίνει συστηματική άσκηση, είτε περπάτημα, είτε χορός, είτε κάποιο παιχνίδι, βρείτε τον τρόπο που θα σας κάνει να κινηθείτε, να   κάψετε ενέργεια  γρήγορα και να βελτιώσετε τη ροή του αίματος, ώστε ο οργανισμό να λειτουργεί σωστά και να κάψει ό,τι παραπανίσιο φάγατε.    Κάντε σωστές διατροφικές επιλογές.  Ειδικά έπειτα από μια υπερκατανάλωση, το πιο σοφό είναι να απέχετε από γλυκά και ζάχαρη και να επιλέγετε τροφές με  χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακα  , που περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Τέτοιες τροφές, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί κ.ο.κ. σας παρέχουν  σταθερή ενέργεια  χωρίς απότομες αυξομειώσεις, επιτρέποντας στον οργανισμό σας να προσαρμοστεί πιο γρήγορα. Δοκιμάστε μήλο με φιστικοβούτυρο ή χούμους με στικ λαχανικών και δείτε πώς αυτές οι τροφές μπορούν να ισορροπήσουν τα πράγματα.

πηγή msn.com

Ξέρετε το αντίδοτο στην υπερκατανάλωση ζάχαρης;