Πώς να σταματήσετε να ρωτάτε, “Γιατί ο ιστότοπός μου δεν φέρνει πωλήσεις;”

Ο ιστότοπος μιας εταιρείας είναι ένα από τα κορυφαία κανάλια μάρκετινγκ, δεύτερο μόνο μετά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, ο ιστότοπός σας δεν είναι απλώς ένα μέρος για να καυχιέστε για την ιστορία προέλευσης της εταιρείας σας ή να προβάλετε τις μοναδικές σας προσφορές: Είναι επίσης ένας βασικός οδηγός για μετατροπές πωλήσεων. Και κάθε φορά που αυξάνετε το ποσοστό μετατροπών σας, ενισχύετε τα συνολικά σας έσοδα.

Καταρχάς “Τί σημαίνει μετατροπή”

Σημαίνει πως απο απλός αρχικός επισκέπτης, ο πελάτης αυτός έκανε μια ενέργεια (πχ αγόρασε προϊόν, υπηρεσία).

Δείτε πώς λειτουργεί το τυπικό ταξίδι του ψηφιακού αγοραστή: Ένας επισκέπτης έρχεται στον ιστότοπό σας αφού αναζητήσει λέξεις-κλειδιά ή κάνει κλικ σε μια διαφήμιση. Ο νέος επισκέπτης αναζητά απαντήσεις. Εάν τα παρέχετε, ο επισκέπτης μπορεί να συμπληρώσει πρόθυμα μια φόρμα, να κατεβάσει μια μελέτη περίπτωσης ή να ζητήσει ένα ραντεβού. Η δουλειά σας είναι να κάνετε το ταξίδι και τη μετατροπή να πραγματοποιούνται απρόσκοπτα.

Διαβάστε το άρθρο
https://www.eprom.gr/pos-na-stamatisete-na-rotate-giati-o-istotopos-mou-den-fernei-poliseis/